Kristal boncuk örme yüzükler

İtiraf etmeliyim ( ki ben söylemesem de siz hemen anlayacaksınız ) aşağıdaki yüzüklerin fotoğraflarını çekmek , onları yapmaktan çok çok daha zor oldu benim için. Sonuç da bu; o kadar uğraşmama rağmen rengi, netliği iyi olmayan bu fotoğraflar çıktı ortaya. Eşim her zaman fotoğraf çekmeyi beceremediğimi söyler, haklı olduğunun ispatıdır…

Kristal örme tekniğini çok seviyorum. Misinayı kristallerin içinden geçirdikçe önceleri hiç birşeye benzemiyor , fakat bir bakıyorsunuz bir son hareketle birden bire harika motifler çıkıyor. Bu yüzükleri yaparken, kum boncuklardan yapılan alt kısımlarını örmek biraz sıkıcı. Minicik boncukların içinden misinayı bazen iki kat olarak geçirmek gerekiyor, bazı boncukların delikleri yeterince kalın olmuyor.Ayrıca boncukların hepsinin aynı boy olması lazım, fakat bazı paketlerden çıkan boncukların ebatları birbirinden farklı oluyor. İyi boncuk satın almak gerekiyor. Bu motiflerin şemaları da vardı bende paylaşmak için aradım fakat bulamadım. Hepsi şemaya göre örülüyor.(dolayısıyla hiçbiri benim tasarımım değil, benimkisi el emeği sadece.) Ben de örmek istiyorum derseniz bol sabır diliyorum.

Kristal boncuk örme yüzükler” üzerine 2 yorum

    • aaa, hatırlamıyorum bak… a evet evet şimdi hatırladım, sana yaptığım modelden benim elimde yoktu, çekemedim fotoğrafını.sende hala duruyorsa fotoğraflayıp bana yollar mısın?

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

