İlk yazım bu konuda mı olmalıydı …

Aslında bir süredir bir blog yazmak istiyordum ama içimdeki birşeyler durdurdu beni şimdiye kadar. Derken 2 hafta önce karar verdim, bu defa kesin bir karar , hemen uygulamalıyım dedim ve tam eyleme geçecekken , eşimin anneannesini kaybettik. Ölüm zamanlarında hep sorgulamaya başlar ya insan, düşünür neden hayattayız, neden ölüyoruz… başka konuya yoğunlaşamaz oldu beynim haliyle. Düşündüm , bloğuma yazacağım ilk yazının ölümle ilgili olmamasına karar verdim ve yine erteledim blog açmayı.

Ama işte bugün, iki hafta önce kaçtığım şeyi yapmak üzere bilgisayar başındayım. İlk yazım ölümle ilgili… çünkü bu sabah Defne Joy Foster’ın öldüğü haberini duyunca şok oldum. Nasıl yani? Neden? Bu kadar kıpır kıpır, içi içine sığmayan, enerji dolu genç bir insan neden öldü?

Hepimiz karmalarımızı temizlemek için geliyoruz dünyaya, belli bir plan çerçevesinde. Korkularımızdan, bağımlılıklarımızdan kurtulmak için, saf sevgiyi hissetmek için.Ve tabii ki , her enkarnasyonumuzda belli bir süre için buradayız, tıpkı mucizevi bir şekilde dünyaya geldiğimiz gibi aslında yine mucizevi bir şekilde gidiyoruz buradan. Bunu bilerek ama unutarak yaşıyoruz, ve tabii ki insani olarak üzülüyoruz ölenin ardından. Aslında yalnız kaldığımıza üzülüyoruz çok yakınsa ölen kişi, aslında kendi zaaflarımızı görüyoruz “ben de öleceğim bir gün, giden günlere yazık” diye düşüyor üzülüyoruz, vicdan azabından “yaşarken yapamadım” lar için üzülüyoruz, “onsuz ne yapacaklar kimbilir” diyerek yakınları için üzülüyoruz, dedim ya son derecede insani bir şekilde üzülüyoruz işte bu kaçınılmazla ergeç bir gün hepimizin karşılaşacağını bile bile.

 Defne Joy Foster’ı sadece televizyondan tanıyorum, o nedenle ölüm nedeni ile ilgili yorum yapacak değilim . Sadece merak ettiğim, hayatının en popüler anında, kariyerinin en üst noktasında, “beni sevin, sevin, sevin” dedikten sonra en sevildiği  zamanda neden gitti? Bir sürü insanın yüreğine – iyi veya kötü izlenimlerle- dokunmuşken , tam da bu kadar çok insanı etkileyebildiği bir zamanda neden gitti ?

Sanırım bu ölüm, ben ve benim gibi bu ölümden etkilenen herkes için birşeyler anlatıyor. Onun çok güzel, sevgi dolu bir yere gittiğine inanıyorum, kendi ve herkes için görevini yapmış olmanın verdiği huzurla.. Allah yakınlarına, özellikle de eşi ve minik oğluna sabır versin.
Peki bize ne anlatmak istedin Defne ? Neden daha az popülerken değil de, şimdi gittin , sadece birkaç kişiyi değil, büyük bir kitleyi şoke ettin ? Sevilmek, sevilmemek, eleştirilmekle ilgili birşeylere mi dikkat çekmek istedin?

… Bu ölüm etkiledi beni, düşündürdü, sorgulattı…Cevaplar içimde biliyorum…

Huzur içinde ol Defne.

Sevgiyle

İlk yazım bu konuda mı olmalıydı …” üzerine 4 yorum

  1. Ölümüne üzüldüm. En çok da minik yavrusu için… O bu yaşta ölümü nerden bilecek, nasıl anlayacak:( Annesini nasıl da özleyecek, merak edecek….. Allah güç versin.

  2. Nasılda güzel dile getirmişsin duygularını. Yaşamın gerçekleri böyle işte,ani bir tokatla yüzümüze vuruluyor.Yaşarken sevgimizi sevdiklerimize ifade edebilsek keşke

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

