15.yy Sultanahmet Meydanı

Yağlıboya resim yapmayı çoook seviyorum… Ama bu hobi için özel bir oda veya atölye ve bool zaman lazım. O yüzden hiçbir zaman istediğim kadar odaklanamadım bu uğraşa. Umarım bir zaman gelir uygun bir ortamım olur da daha çok emek verir, yepyeni tablolar yaparım.

Bu tabloyu ortaokuldayken yapmıştım.Şimdi salonumun duvarında asılı.
Ablam bana koçluk etmişti bunu yaparken. Canım ,  teşekkürler. 🙂
Bir kartpostaldan kopyalamıştık. Konusu 15.yy Sultanahmet Meydanı idi. Keşke gerçek ressamın ismini de aklımda tutsaymışım. Çok ayıp oldu şimdi buraya yazamamak. 😦

SANYO DIGITAL CAMERA

15.yy Sultanahmet Meydanı” üzerine bir yorum

  1. Bu tabloyu capcanlı görmüş biri olarak ne kadar güzel olduğunu biliyorum. Bence resim yeteneğini köreltme azcık da olsa zaman ayır 🙂 bak ben abuk subuk şeyler çiziyorum da kendime bayılıyorum sen daha ne duruyorsun 🙂

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

