Büyümix kutusundan çilekler

Büyümix ve Danino kutularını atmaya kıyamıyorum. O kadar şekerler ki, rengarenk. Bu kutulardan eğleceli birşeyler yapabilirim diye düşündüm. Aşağıdaki çilekler de böylece ortaya çıktı. Çocuklarla yapılabilecek keyifli bir faaliyet , çok da kolay…

Bu çilekler için “Büyümix çilekli” kutularını kullandım. Renkleri çilek formu için çok uygun.

İlk olarak koruma folyosunun yapıştırıldığı kenarı kestim, daha sonra kutuyu açık kenarlarından lale formu alacak şekilde kestim, içine sağlam olması için biraz pamuk doldurdum ve kestiğim uçlarından kapatarak bantladım. CD lerin üzerine yazmak için kullandığımız, silinmeyen bir kalem ile üzerine rasgele noktalar çizdim.
Sapı için yeşil bir Danino(kivili) kutusunun kenarlarını keserek, bir kenarı ikiye ayırdım. Bunları sırt sırta yapıştırdım.
Çilek formu verdiğimiz kutunun düz kısmında, sapın biraz girebileceği kadar makas yardımıyla bir kesik yaptım, bu kesiğe sağlam olması için tutkal sürdüm ve sapı yerleştirdim ve çilek formu tamamlanmış oldu.

Büyümix kutusundan çilekler” üzerine 5 yorum

  1. Müthişsin kuzen . Tekrar tekrar tebrik ediyorum . Bu fikir önce anneler için evde çocuklarıyla güzel vakit geçirmeleri için sonrasında da anaokulu öğretmenleri için çok güzel ve keyifli bir faliyet.Eline sağlık……

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

