Kağıt kıvırma- Kalemlik

Gazeteden çıkan bir broşürün renklerini çok beğendim, yandaki kalemliği yaptım. Rengarenk dergi yapraklarından yapılırsa çocuklar için çok keyifli bir aktivite olabilir. Ben kağıtları kıvırken, Kaan da yardım etti, Talya ise kıvrılmış çubuklarla oynamaya bayıldı. Çubukları toplayıp toplayıp ortalara atmak çok hoşuna gitti, bu arada yemeye de çalıştı tabii. Ağzına almaya başlayınca herşeyi toplayıp, o uyuyunca devam etmeye
karar verdim.

Çubuklar için kağıttan kareler kesip, bir köşesinden diğer köşesine kadar sıkı bir şekilde kıvırdım ve yapıştırdım. Evde bulduğum bir kutuyu keserek, üzerini tutkalladım ve çubukları yapıştırdım. Yapıştırmaya başlamadan önce çubukların ucunu eşit uzunlukta olacak şekilde kesip düzleştirdim. Bu işlemden artan kırpık kağıtlarla da kalemliğin önündeki süsü yaptım.

Kağıt kıvırma- Kalemlik” üzerine 2 yorum

  1. ya ne güzel şeyler yapıyosun, yapıyosunuz.. sen de bu kadar cevher olduğunu hiç belli etmedin bu kadar da beklemiyordum. Fazla mütevaziymişsin yaratıcılığın konusunda 🙂 seninle gurur duyuyorum canım dostum.

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

