Düşünce Gücüyle Tedavi / Louise Hay

Okuma odamın kapılarını , hayatım boyunca okuduğum en anlamlı kitapla açmak istedim. DÜŞÜNCE GÜCÜYLE TEDAVİ.
Kitapta yazar-LOUISE HAY- hayatta karşılaştığımız bütün olumsuzluk ve hastalıkların psikolojik temellere dayandığını anlatıyor.
Şu anda yaşadığımız sıkıntılarla ilgili kendi kendimizi tedavi edebilmemiz için, yazar hastalarıyla yaptığı alıştırmaları da kitaba koymuş. Kitabın sonunda ise neredeyse her hastalığın tek tek psikolojik nedenleri ,tedavileri için olumlamaları ile birlikte listelenmiş.
Yazar , kitaptaki alıştırmaları yapmadan önce kitabı baştan sona okumamızı öneriyor. Daha sonra başa dönüp verilen alıştırmaları yapmamızın daha faydalı olacağını söylüyor.
Ben bu kitapla yıllar önce ( sanırım 7-8 yıl olmuştur ) tanıştığımda, yazarın kitabın en arkasına koyduğu hayat hikayesinden çok etkilenmiştim. Bu kitap dikkatli okunur ve içindeki alıştırmalar dürüstçe yapılırsa çok ciddi bir farkındalık yaratıyor. Bu tarz yaklaşımlarla yazılmış çok kitap okudum, pek çoğundan da etkilendim, ancak bu kitabı farklı kılan , anlatım dilindeki sadelik ve sonuca gitmedeki başarısı.
Asla bir defa okunup rafa kaldırılacak bir kitap değil, benim kitaplığımın en değerli demirbaşı, hala zaman zaman sayfalarını çevirmekten çok büyük keyif aldığım bir yaşam/farkındalık kılavuzu.
Hala bu kitapla tanışmadıysanız en kısa sürede tanışmanızı dilerim.
Sevgiyle

Yazarın kitaptaki sonsözü;
Bilmek istediğim herşeyi iç rehberim bana söyler.”
“İhtiyacım olan herşeyi evren bana sunar.”
“Hayatımda herşey olduğu gibi iyi ve güzel.”

Bu cümlelere uzun zamandır inanıyorum. Bunlar yeni bilgiler değil. Binlerce yıldır söylenen,sonsuza dek söylenecek şeyler.İyileşme yolunda olan herkesin yararlanabilmesi için bu eski bilgeliği ve bilgiyi biraraya toplamak bana müthiş keyif verdi…Louıse Hay.

Düşünce Gücüyle Tedavi / Louise Hay” üzerine bir yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

