Brokoli Çorbası

Brokolinin çok faydalı olduğu artık hepimizin beynine kazındı sanırım. Kanser, kalp hastalıkları riskini azalttığı, kansızlığa iyi geldiği söyleniyor. Tüm çiğ sebzeler gibi pişince besin değerinin büyük bir bölümü pişirildiği suya geçiyor. O nedenle çocuklara çorba olarak yedirmek daha faydalı olabilir. Çorbanın tarifini bir yerden almadım, yine aklımdakilerin sentezi. Yalan yanlış yaptım , oldukça lezzetli olmuş.

Malzeme Listesi
Brokoli
1 soğan
2 tavuk kanadı
1 fincandan biraz az zeytinyağı
1 fincan un
1 çay bardağı kadar çiğ krema

Brokoliyi, soğanı ve tavuk kanadını düdüklüde pişirdikten sonra, tavuk kanatlarının kemiğini alıp, blendırdan geçiridim. Bir tencerede unu yağda kavurdum ve üzerine blendırdan geçirtiğim karşımı ilave ettim. İyice karıştırdıktan ve 1 taşım kaynadıktan sonra krema ve tuz ilave ettim.
Afiyet olsun

Brokoli Çorbası” üzerine 5 yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

