Danino kutularından çiçek

Bu çiçek için 4 adet kutu ve 1 pipet gerekiyor.
2 kırmızı kutuyu dört yapraklı olacak şekilde lale formunda kesip, ikisini, içtekinin yaprakları dıştakinin yapraklarının arasındaki boşluğu kapatacak şekilde içiçe yerleştirdim.Dıştakinin yapraklarını dışa doğru kıvırdım.
1 sarı kutuyu 6 yapraklı bir lale gibi kesip, yaprakları uçlarından içe doğru kıvırdım. Bunu da kırmızıların içine koydum. ( bu üç kutuyu birbirlerinden ayrılmamaları için silikonla yapıştırabilirisiniz.)
Yeşil yapraklar için, yeşil bir kutuyu, 4 yapraklı olacak şekilde en dibine kadar kestim. Tabanından bastırarak kutuyu tersyüz ettim. ( yani yeşil yüzey içerde, beyaz yüzey dışarda kaldı) Daha sonra bu yaprakları da elimle dışa doğru kıvırdım.
Yeşil yaprağa pipeti yerleştirdikten sonra, kırmızı çiçeği içine silikonla yapıştırdım.

Danino kutularından çiçek” üzerine bir yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

