Yok Böyle Dans

“Hayatında içinde ukde olan birşey var mı” diye sorsalar, düşünmeden “dans etmek” derim. Ömrüm boyunca (ilkokuldaki bir iki yıllık folklor macerasını saymazsak)doya doya, özgürce dans edemedim. Belki de bu yüzden, ilk bölümünden itibaren Yok Böyle Dans programını çok büyük bir keyifle izledim. Bu gece final bölümü vardı. Notlarım;
*Azra da , Pascal da çok iyiydi. Resmi olarak Azra Akın birinci olsa da , bence ikisi de birinci.
*Eda Taşpınar’a olan antipatim yarışma ile birlikte sempatiye dönüştü. İnsanları tanımadan kafamızda ne acayip yerlere oturtuyoruz, bunun için kendimden utanıyorum.
*Birincilik ödülünü Defne Joy Foster’ın oğlu Can Kılıç’a armağan etmeleri çok iyi düşünülmüş, harika bir davranıştı. Beni ağlattı.
*Yarışmada öğretmen ve juri olarak bulunan profesyonellerin hiçbirinden negatif elektrik almadım. Hepsinin yüzlerinden yaptıkları işle ve kendileriyle barışık oldukları o kadar net okunuyor ki, dünyada bu tarz insanlar çok olsa savaş falan olmaz.
Nereden nereye geldin diyeceksiniz ama, kıssadan hisse ;
günlük işlerimiz ne kadar sıkıcı, yorucu, asap bozucu olursa olsun, gün içinde yaşadıklarımızdan sıyrılmamızı, kendimize dönmemizi ve en önemlisi kendimizle barışmamızı sağlacak dans gibi hobilerimiz olsun dilerim.
Sevgiyle

Yok Böyle Dans” üzerine bir yorum

  1. Dans…. benim de içimdeki uktedir. Evlenmeden önce latin dansı dersleri almıştım dans etmek beni çok çok mutlu ediyordu. Ama eşim bu konuda çok isteksiz diye içime gömdüm bu isteği 🙂
    Yarışmayı da Behzat Ç. olduğu için izleyemedim. Ama reklam arasında baktığımda Azra Akın’ ı izledim. Çok tatlıydı ve güzel dansediyordu. Birinci olmasına sevindim.
    Eda T. hakkında ben de aynı fikirdeyim. Çok tatlı bir kızmış aslında…

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

