Moda’da bir gezinti

Merhaba,
Ben hava nasıl olursa olsun dışarı çıkmayı , dolaşmayı ve oyunparkına gitmeyi çok seviyorum. Bugün hava güneşli olduğu için , annem bize biraz daha uzak olan büyük oyun parkına götürüyor beni. Pusette oturmayı pek sevmediğimi daha önce de söylemiştim, o yüzden yürüyerek gidiyoruz oraya. Annem yolda yürürken bazen söyleniyor, duyuyorum, “bir de pusetimiz olsa buralardan nasıl yürüyeceğiz acaba” diyor. Sanırım kaldırımlardan bahsediyor, çok darlar, bazı yerlerde neredeyse yok denecek kadar dar. Bazı yerlerde çok yüksek, inip çıkarken zorlanıyorum. Bazen de önümüze bir araba çıkıveriyor, evet evet kaldırımda yanlış anlamadınız, park etmiş, öylece duruyor yolumuzda… Yürürken annemin devamlı yere bakıyor olması dikkatimi çekti. Tam neden diye düşünüyorum ki, hızla kolumdan çekiyor beni, ” basma oraya!”diyor. Köpek kakasıyla doluymuş yollar . Yürürken mutlaka bastığın yere dikkat etmen gerekiyormuş.
Aaaa anne bak kediler yine toplanmışlar orada. En az 20-25 kedi var. Bayılıyorum onlara. Neden toplanmışlar acaba? Tabii ya tahmin etmeliydim, yine o teyze yemek veriyor kedilere. Annem biraz sohbet ediyor teyzeyle. Sadece beslemekle kalmıyor, bir de zaman zaman alıp kısırlaştırıyormuş kedileri, ne demek istediğini pek anlamadım ama o yüzden bu kadar şişmanmış bazıları. Ve iyi birşeymiş galiba, annem çok seviniyor kısırlaştırıldıklarını öğrenince. Aslında belediyelerin yapması gerektiğini konuşuyorlar. Annem hayvanların beslenmesi için belediyeler özel alanlar gösterse , her köşe başında yemekler ortalarda durmasa keşke diyor.
Teyzeden ayrılıyor ve yürümeye devam ediyoruz. Önümüzde bir adam köpeğini gezidirirken duruyor. Ay ne tatlı köpek o öyle, ” anne bak, hav hav!” . Sonra yine yürümeye başlıyor adam ve annem yine söylenmeye başlıyor. Köpeğin kakasını poşetle alıp çöpe atmalıymış sahibi ama yapmamış, oracıkta bırakmış…
Nihayet parktayız, burayı çok seviyorum, kocaman. Birsürü salıncak var, birine doğru koşmaya başlıyorum, hayır diyor annem, “o olmaz , korkuluğu kırılmış”, bana uygun olan 2 salıncak kalmış , sıramı bekliyorum biraz.
“Oyuncaklar yenilense keşke” diyor annem, Moda’ya yakışmıyormuş, çok daha modern, temiz ve güzel oyuncaklar konulabilirmiş buraya..
Parktan çıkarken güvercinlere yem alıyor annem kapıdaki amcadan. Çime doğru fırlatıyor bir avuç. Ay çok şahane, çok heyecanlanıyorum, etrafımızı sarıyor güvercinler, çok güzeller ve çok komik sesler çıkarıyorlar.Ben de yem atıyorum onlara, çok keyif alıyorum.
Artık ayrılmamız gerekiyor, hava soğumuş, çok yorgun olduğum için annem beni kucağında eve götürüyor. Yemeğimi yiyip mutlulukla dalıyorum öğle uykuma, hayalimde kediler ve güvercinlerle….

Moda’da bir gezinti” üzerine 2 yorum

  1. Talyacık teşekkür ederiz bizimle bir gününü paylaştığın ve yapamadığımızı yapıp hayatın tadını çıkardığın için…

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

