Şirin Timsah

 Danino ve Büyümix kutularından yaptığım bu şirin timsah için, 2 adet kutu, biraz kağıt ve bulaşık bezine gereksinim var. Önce başı yapmak için, kutunun sert olan kapak kısmını kesip çıkardım. Kutuyu tabanının tam ortasından olacak şekilde ikiye kestim , fakat iki parçanın birbirinden ayrılmaması için uçlara doğru bir miktar kesmeden bıraktım. Kapağı kestiğim tarafından alttan ve üstten bastıınca, kutu bir ağız gibi açıldı. Elimle bastırdığım noktadan zımbaladım.
Gövdesi için bir kutuyu ikiye bölerek sert kapak kısımlarını keserek çıkardım. Bu iki parçayı geniş bölümlerinden birbirine bantladım. Buarada bir parçanın da taban kısmını kestim. Başı bu kestiğim tarafa, yukarıdan ve tersten bantladım. ( Başın boşluğun içine girebilmesi için biraz zımbalanan tarafın köşelerinden kesilmesi gerekiyor.)
Dişler için beyaz kağıttan zigzag makasla iki parça kestim ve bantla bu kağıtları ağızın alt ve üstüne yapıştırdım. Sırtındaki tırtıklar için bulaşık bezi kullandım. Bezi elimle zigzag şeklinde kestim ve kutularda açtığım kesiğin içine yerleştirdim. Ayaklar ise yine kutulardan. Ayaklar ve sırt tırtığı elişi kağıdından yapılırsa çok daha kolay yapıştırılabilir.

Şirin Timsah” üzerine 4 yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

