Anı defterim

Doğduğum gün herkes bir parça hislerini paylaşsın, bir anı olsun diye hazırlamış annem bu defteri. Böyle süslü püslü defterleri oldum olası çok sevdiğini söyler hep, bunu süslemekse bambaşka bir keyif olmuş annem için.
Ama tabii ki defterin süsü değil, içinde yazanlar asıl önemli olan. Harika yazılar, notlar var. Her biri diğerinden değerli,benim için yazılmış yazılar, iyi dilekler. Değer verip yazan herkese teşekkür ederim. Bugün burada iki tanesini paylaşmak istiyorum bu yazılardan. İkisini de annem gözleri dolu dolu olarak okuyor her defasında. Anlamıyorum ,yazılar güzelse annem neden ağlıyor? Soruyorum ama beni anlamıyor, hemen gülmeye başlıyor. İlki bir annenin kızının doğumundaki hislerini çok sade ve öz anlatan bir yazı – pamuk anneannemin yazısı – , diğeri ise benim için de çok çok özel -biricik abiciğim Kaan’ın yazısı-.
Bu defterin daha yazılacak bir sürü boş sayfası var. Bu yazımı yazarken, annemin her doğumgünümde bu defteri ortaya çıkarmasını diliyorum. İsteyen ben büyüdükçe neler hissettiğini de paylaşabilsin, benim için değerli bir anı bırakabilsin,büyüdüğümde okuduğumda bazen ağlıyım, bazen güleyim; tıpkı annem gibi…

” Canım kızım, daha dün gibi çocukluğun gözümün önüne geliyor da … ikinci defa anne oldun. Yeni bebeğinle güzel bir aile oldunuz.İnşallah hayırlı, uğurlu, huzurlu, bol rızıklı , anneli babalı büyütür, sen de benim gibi anneanne olursun. Duygularımı anlatmak uzun sürer. Güzel kızım, Allah yardımcın olsun. Sonsuz mutluluklar dilerim. Sizin mutluluğunuz benim ve ailenin mutluluğudur. Annen..”

“Annem ve Talya,
Anne doğumu atlattın, ikiniz de sağlıklı olduğunuz için çok rahatladım. Benim tek şüphem hasta olabilmenizdi ama olmadınız. Talya hala en az bir dakika gözünü açık tutamıyor. Talya ve Defne 1 yaşlarına geldiklerinde brilikte oyun oynayacaklar. Ben diyorum ki Talya bir abisi olduğu için şanslı.
Talya , ben ve Begüm, aramızda 8 yaş var. Talya 0, ben 8, Begüm 16 yaşında. Bu şans galiba. Talya, seni ilk gördüğümde saçlarında pis şeyler kalmıştı.Talya ve bizler için annem güzel çikolatalar hazırladı. Bana ben gelince gözünü açtığını söylediler. Talya’nın mavi gözü olduğunu gördüm. Sevgilerimle, Kaan .”

Anı defterim” üzerine bir yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

