Ben kendim olmayı bencillik zannettim…


Ben “ben” olmayı bencillik zannettim
Bencil olmamak için kendimden vazgeçtim
Sonra kendimi kaybettim
Derken bir sabah aynada baktım, bu ben miyim dedim
Kaybettiğim kendimi bulacağıma yemin ettim
Okudum, dinledim,izledim
Bana bir yol olsun, ışık olsun istedim
Ve her bir zerresini bulduğumda kendimin
Sıkı sıkı sarıldım, bir daha bırakmayacağıma söz verdim.

Ben “ben” olmayı bencillik zannetmiştim
Bencil olmamak için kendimden vazgeçmiştim

Sevgiyle

Fotoğraf: Ahsen Küçükçalık

Ben kendim olmayı bencillik zannettim…” üzerine bir yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

