Başarısız Kekten dönüştürülen ikramlık – Hata yapmak

Çok sık kek pişiririm ve genelde bütün kekleri ölçüsüz yaparım. Çook uzun süredir böylesine başarısız bir kek girişimim olmamıştı.  Havuçlu, portakal aromalı bir kek yapayım istedim dün, fakat sanırım ununu yeterince koymamışım, kek fırından çıktıktan beş dakika sonra çöktü ve yapıştı. Tadı çok güzeldi fakat kesinlikle keke benzemiyordu. Çöpe atmaya kıyamadım.

Bu akşam arkadaşlarım yemeğe geleceklerdi. Bu keki lezzetli bir tatlı ikramına dönüştürebilirim belki dedim. Kekin üst ve altındaki kıtır bölümleri keserek aldıktan sonra kalan kısmı robotta parçaladım. İçine  kakao, margarin,süt ve biraz şekerle pişirdiğim karışımı ekledim ve karıştırdım. Sonra kalıplara koydum. Ortaya aşağıdaki ikramlıklar çıktı.Arkadaşlarım önce görüntüsünü, sonra da lezzetini çok beğendiler. Hatta biri eşine bile götürdü giderken. Afiyet olsun Ayşenur ve Love and Smile. 🙂


Kıssadan hisse;

-İnsan en iyi yaptığını sandığı konuda bile hata yapabiliyormuş.

-Hata yaptım diye herşeyi çöpe atmak, ortalığı yakıp yıkmak ve kendini üzüntüden hırpalamak gerekmiyormuş.

-Her hatayı yol yakından düzeltme , ya da hatadan doğan zararı azaltma şansı varmış.

-Hatadan dönmek için biraz yaratıcılık, biraz gayret, biraz zaman ve biraz da para harcamak gerekiyormuş.

Başarısız Kekten dönüştürülen ikramlık – Hata yapmak” üzerine 4 yorum

    • Nihayet senin meşhur kalıplarından aldım kuzen. Artık ben de senin gibi herseyi kalıba koyarım herhalde. 🙂 burgun sen bize pembe sık güllerinden yapsan da onları da koysak buraya…

      • ayyy çok sevinirim yaptığım bir şeyi beğenip sayfanda paylaşırsan . çok mutlu olurum…

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

