Düş İçinde Düş / Aslı Güzel Yıldız

Hayalin büyüğü küçüğü , doğrusu yanlışı olmaz. Ama gerçekleşeni gerçekleşmeyeni, somut olanı, soyut olanı vardır. Bugün paylaşmak istediğim bu kitap tam da gerçeğe dönüşmüş, somutlaşmış elle tutulur hale gelmiş bir hayalin ürünüdür.
Yazarı hepimizden, içimizden biri. Üç çocuklu bir ailenin ortanca çocuğu, İstanbul’da eşi ile birlikte yaşıyor, yıllardır istikrarlı bir şekilde özel bir şirkette çalışıyor. Sıradan denebilecek fakat herkesin hayatı gibi biricik ve çok özel bir yaşantısı olan genç bir kadın. Araştırmayı, bilgilenmeyi seven, merak eden, duygularını dolu dolu yaşayan, kendini ve çevresini tanımak için sürekli yazan bir kadın; arkadaşım Aslı.

Aslı kendi kendine yazdıklarını bir kitap haline getirerek, sadece bir hayalini geçekleştirmedi, çok da cesur davrandı. Kitabın içindeki yazılar, şiirler çok samimi, içten ve çok tanıdık. Kendi deyişiyle içinde biriktirmedi, yaptı. Tebrikler Aslıcığım, her hayalini elinle tutabilmeni dilerim.

Sevgiyle

Diyorum ki;
İnsan içinde biriktirmemeli
Kafasına koyduğunu yapmalı
Amaaa…
Kafasına da faydalı şeyler koymalı
Ben böyle yapınca kendimi çok iyi hissediyorum.Mesela bir kitabı mı merak ettim ve çok almak istiyorum.Ertelemiyorum. Dişim mi ağrıdı hemen doktora gitmeli, ertelemiyorum. Sevgimi mi göstermek istiyorum, ertelemiyorum…olabildiğince şartlarımı zorluyorum ve isteklerimi heveslerimi ertelemiyorum.Ve bu kendime olan sevgimi, saygımı arttırıyor. Erteleye erteleye elimizde kalacaklar sadece hayaller ve yitmiş bir ömür olacakken elimizde mutlu anılar olsun.

Aslı Güzel Yıldız

Düş İçinde Düş / Aslı Güzel Yıldız” üzerine 4 yorum

  1. Canım Dostum…… beni onurlandırdın…çok teşekkür ederim.
    Sevgi hep benimle oldukça hayallerime kavuşmak kolaylaşıyor. İyi ki beni seviyorsun…iyi ki sevgi dolu insanlar var. seni çok seviyorum 🙂

  2. Tebrikler Aslı hanım her ne kadar tanışmasakta , bende sizin yaptığınızı yapmaya çalışıyorum son zamanlarda. Bunda kuzenimin daha doğrusu dostumun katkısı çok fazla . Ertelememeyi öğrenmeye çalışıyorum.Umarım başarırım….

  3. Ülkü hanım teşekkürler 🙂
    Dilerim dilekleriniz gerçekleşir. Kendimize inanmak, cesaret ve rahatlık . Bu üçünün yanında da tatlı dost destekleri ohhh ne güzel oluyor 🙂

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

