Temizlik yapmayı seviyorum…

Bugünlerde temizlik yapmayı çok seviyorum. Fatma teyze elektirik süpürgesini ortaya çıkardığında ben de etrafı süpürmek istiyorum. Elektirik süpürgesiyle oynamak çok eğlenceli ama temizlik yapmanın en eğlenceli yanı su dolu kovaya bezi batırıp çıkarmak. Fakat ben ne zaman kovayla oynamak istesem Fatma teyze de annem de çığlık atmaya başlıyorlar. Herhalde bu da temizliğin bir parçası, ben de öğrendim artık onlar kovayla ya da elektirik süpürgesiyle oynamaya başlayınca ben de çığlık atıyorum. Hi hi hi 🙂 çok keyifli.  Ben çığlık atınca Fatma teyze süpürgeyi durduruyor ve borusunu çıkarıp elime veriyor, bazen de vileda dedikleri ucunda bez olan sopayı veriyor. İkisi de boyuma göre çok büyük , ama ben yine de her yeri temizlemeye çalışıyorum. Yalnız bir sorunum var; koltukların altına bu boruları soktuktan sonra çıkaramıyorum. Sahi nasıl yapılıyor bu iş,  annem hemen çıkarabiliyor…

Benim temizlik merakımı bilen annem geçen gün bana da bir elektrik süpürgesi almış. Çok sevindim. Biraz küçük ama bütün gün pili bitene kadar oynadım bu süpürgeyle. Hem ses çıkarıyor, hem de içinde birşeyler uçuşuyor bu oyuncağın. Birara nasıl yaptım bilmiyorum , ucunu kırdım. Annem hemen yapıştırdı. Bozulan oyuncaklarımı anneme götürürüm her zaman, o hep tamir eder. Bu defa da yaptı işte, yine eskisi gibi oldu.

Ama ben bu oyuncaktan sıkıldım biraz, yine büyük elektirik süpürgesiyle oynamak istiyorum. En iyisi ben oyunu başlatmak için yine bağırayım, belki bana süpürgenin borusunu verirler …  😉

Temizlik yapmayı seviyorum…” üzerine 2 yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

