Kuantum Düşünce Tekniği / R.Şanal

Kuantum fiziği ile “What the bleep do we know?!” adlı belgesel film ile tanışmıştım. Filmi iyi anlayabilmek için birkaç kez nefes almadan izlemiştim. Yaşamın ve olayların işleyişiyle ilgili o zamanki bilgi ve değerlerime kıyasla çok farklı bir bakış açısı anlatılıyordu filmde. İzledikçe çok anlamlı geldi bana, sanki bu bilgileri daha önceden biliyormuşum , film de hatırlamama yardımcı oluyormuş gibi hissettim. İtiraf etmeliyim biraz da korktum,çekindim; çünkü hayatta başımıza gelen herşeye aslında bizim sebep olduğumuzu kuantum fiziği kanunları ile anlatıyor, örnekler ve deneylerle ispatlıyordu. Yani artık benim için düşüncenin ve sözün gücü sadece inanç konusu değil, artık bilimsel bir gerçekti. Bu da yaşamımla ilgili tüm sorumluluğu benim omuzlarıma yüklüyordu. Kalıplaşmış eski inançlarıma göre kolay kabul edilebilecek bir durum değildi bu.
Ve o günden sonra kuantum fiziğini daha iyi anlamak istedim. Fakat okulda öğrendiğimiz fizik kanunları kadar kolay içime sindiremedim ,zaten bu film kadar basite indirgenmiş şekliyle anlatan yayın da bulmak kolay değildi. Birkaç yıl sonra bu kitap çıktı karşıma. Ablam okumuştu, bana tavsiye ediyordu. Hemen büyük bir ilgiyle okudum. Şu an baktığımda biraz yüzeysel bulsam da, o dönemde beynimde bir sürü ışık yanmasına, aklımdaki yapbozun eksik bazı parçalarını yerine koymama yardımcı oldu.
Daha sonra Şanal Beyin bir seminere de katıldım bu konuda. Kuantum fiziği engin bir deniz ve ben tamamıyla anlamış değilim kesinlikle. Sadece günlük yaşantımda bazı pratik uygulamalardan faydalanmaya çalışıyorum.
Evrenin ve hayatın işleyişi ile ilgili aklınızda sorular varsa, daha önce kuantum düşünce ile karşılaşmamışsanız çok kolay okunabilen bu kitabı bir başlangıç olarak tavsiye edebilirim.
“Bir çok kişi düşündüğünü sanır , oysa belki de en korktukları şey gerçek anlamda düşünmeye başlamaktır.” R.Şanal

R.Şanal ve eşi Işık Elçi’nin eğitim/seminer verdikleri bir merkezleri de var. Daha fazla bilgi edinmek isterseniz bu linki tıklayabilirsiniz. http://www.kuantumdusunce.com/

Sevgiyle

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

