Annemle oyun oynamak

Annemle oyun oynamayı seviyorum. Sırtına binmeyi, birlikte dans etmeyi, resim yapmayı, oyuncaklarımı dağıtmayı, yerlerde yuvarlanmayı…fakat bazen kızıyorum anneme. Beni oyuncak bebek zannediyor galiba. 😦
Mesela bugün; bana değişik şapkalar giydirip fotoğrafımı çekmek için tutturdu. Şapkaların birini çıkardı, birini taktı, o arada da fotoğraf çekebilmesi için benim hareketsiz durmamı istedi. Üfff çok sıkıldım. Bir iki tamam da sürekli poz vermek istemedim. Daha önce de söylemiştim, uzun süre hareketsiz durmak hiç bana göre değil, sanki bunu bilmiyor annem. Siz söyleyin oyuncak bebek miyim, vitrin mankeni mi ?
Ben fotoğraf makinesiyle oynamak istedim. Çok gülüyorum bu makineye; ekranına baktığımda kendimi görmek, çevreki şeyleri onun ekranından görmek çok komik. Ama annem ısrarla vermek istemedi. Sonunda ağladım tabii, ve makine yere düştü, baktım annem de ağlamaklı oldu…
İyi mi oldu anne şimdi, keşke bu oyunu hiç başlatmasaydın. Neyse sonradan annem makineye birşey olmadığını anladı da barıştık. Bir ara bir daha benimle oyun oynamak istemeyecek diye çok korkmuştum. 🙂
Acaba ne zaman yeniden fotoğraf makinesi ile oynayabilirim? 😉

Annemle oyun oynamak” üzerine 3 yorum

  1. çok komik allah o kadına fotoğraf makinesi versin diycem am olmaz allh akıl fikir versin:))) tüm anneler çocuktan kaçer bu kadın resmen oynuyor:))

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

