Mimlendim

Loveandsmile , bir başka blogger arkadaşı tarafından “mimlenmiş”; yani aşağıdaki sorulara cevap vermesi istenmiş. Ben de onun bu yazısına bıraktığım yorumla kendisi tarafından mimlendim.
İşte cevaplarım loveandsmile 🙂 ;
Hayalinizdeki meslek nedir?
Ben de onu arıyorum bu günlerde.
Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
Genelde hediye gelen parfümleri kullanıyorum, özellikle bi tercihim yok.
Çay mı, kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü/sütsüz?
Kahve. Cafe LATTE tam olarak benim sevdiğim tarz.şekersiz.
En önemli makyaj hileniz?
“Hile” ile kastedilen nedir tam olarak bilmiyorum ama; göz kalemi ile gözlerimi belirginleştirmeyi severim. Ayrıca benli bir cildim olduğu için fondöten sürmek çok fark yaratıyor. belki bu bir hiledir .
Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?
oğlumun çok arkadaşı ve onlarla vakit geçirecek ortamı olmasını
iki oda daha büyük olan bir eve taşınmayı
üçüncü dileğim bende kalsın
Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?
bu soruya cevap veremeyeceğim. benim gibi iştahlı biri için her öğün vazgeçilmezdir.
Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
Pembe
Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
Nikah yüzüğüm
Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
yok galiba.
Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
Tabii ki el ve yüz için nemlendirici.
Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?
Gördükten sonra geri dönüp müdahale edebilecek miyiz? ben kendimin ve ailemin geleceğini değil ama dünyanın geleceğini görmek isterdim. uygarlığın ulaştığı düzeyı, felaketleri, ve altın çağını tabii ki.
Gizli ünlü aşkınız kim?
yok.
Neden blog tutmaya başladınız?
Bana ayna, çocuklarıma anı olsun diye düşünerek başladım.

Mimlendim” üzerine 2 yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

