Umudum var

Dünyada olanlar konusunda düşünürken, her olanda mutlak bir hayır vardır diyerek kendimi rahatlamaya çalışıyorum. Aslında gerçekten de böyle düşünüyorum. Olan her neyse, olandan etkilenen insanlar ya da dünya için mutlak bir hayır var. Ablamın her zaman söylediği gibi, biz hayrı kendi yargılarımız, kendi sınırlarımız içinde arıyoruz. Oysa bizim için aslında gerçekten hayırlı olan şeyin ( bu hayrın gelmesi için canımızın acıması bile gerekse ) ne olduğunu allah biliyor ve yaşam kurgusunu ona göre yapıyor. Bu noktada bizim fiili olarak harekete geçmek dışında ( ki bu herzaman mümkün olmayabilir; şimdi gidip Libya’da savaşamayacağımız gibi ) üzerimize düşen görev; düşüncelerimizi pozitif tutmak, iyilik dilemek, küçük hayatlarımızda hak yememek, can acıtmamak, mutlu olmak, mutlu etmek…nasıl ki Japonya’daki depremin etkileri dünya çekirdeğinden başka bölgelere de yansıyacaksa ( bilim adamları bilimsel olarak bunu izah ediyorlar) , iyi/pozitif düşünceler de enerji dalgaları halinde yayılıyor.Dünya çevresinde enerjiden örülmüş  bir tabaka varsa, bu tabakada iyilik daha çok olmak zorunda, iyi insanlar iyilik ekmeye devam etmek , vazgeçmemek zorunda…

Güzel yürekler ışık olacak dünya için, minicik ateşböcekleri biraraya gelecek, çoğalacak, karanlığı aydınlatacak. En azından ben böyle düşünüyorum, ancak bu şekilde içimi rahatlatabiliyorum.
Sevgide ve dengede kalmaya, yazmaya, paylaşmaya devam…

Sevgiyle

Umudum var” üzerine bir yorum

  1. Ben de hep bu inançla dualar ediyorum…. Hayır vardır diyorum… bu bir işaret diyorum..anlamı vardır diyorum..köt düşünme diyorum… yine hayatı sev diyorum….

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

