Küpelik

Evet kulağım alerji oluyor ama bu ara küpe takmadan duramıyorum. Fakat küpeleri düzenli tutmak sorun olunca aklıma bu fikir geldi. Paketli tavuk tabaklarını yıkadım, küpeleri içine taktım. Böylece hem küpeler birbirine takılıp bozulmuyor, hem de tabakları çekmeceden çıkarınca hepsini birarada görüyorum, karar vermem daha kolay oluyor. Şık değil biliyorum ama çok kullanışlı. Takı saklamak için şık bir tasarım yaptım. Onu da önümüzdeki günlerde koyacağım..

Küpelik” üzerine 5 yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

