Carte d’Or etkinliği ve Derya Baykal

 

Geçen hafta Carte d’Or Dondurmalı Pastanın düzenlediği “Dondurmalı Düşler” etkinliğinde, yaptığım tasarım ile dereceye girdim, Derya Baykal ve ekibi ile harika bir cumartesi geçirdim.

İlk defa bu tarz bir organizasyonda konuk tarafındaydım, büyük bir değişiklik oldu benim için…. Carte d’Or ve ajans çalışanları çok şeker ve ilgiliydiler, hepsine bu güzel organizasyon için teşekkür ederim.

Derya Baykal, Oya İnci ve Sibel Yüksel; üçü de çok samimi, içten ve doğaldılar. Çok güzel paylaşımlarda bulunduk ve birlikte uzun bir atölye çalışması yaptık. Daha önceki bir yazımda Derya Baykal’ın programının Kanaltürk’de başladığından bahsetmiştim. Başarılarının ve programın devamını dilerim…

Derya Baykal tasarımımı inceliyor…

Derya Baykal ve Oya İnci ile sohbet çok keyifliydi…

Carte d’Or dondurmalı pasta kutusundan yaptığım Takı Organizer…

ben ve mor çiçekli avize…

Derya Baykal ve diğer kazananlar…

Carte d’Or etkinliği ve Derya Baykal” üzerine 12 yorum

  1. Çok tatlı , çok keyifli harika… Çok sevindim adına hakikaten eğlenceli görünüyor. Sen bide Kalamiti kurabiyeni yapsan direk birinci olurdun 🙂

  2. daha tasarımını gösterdiğinde söylemiştim davet edileceğini, en güzeli seninki hem de çok kullanışlı

  3. Canım dostum seninle gurur duydum 🙂 saçların çok güzel olmuş bu arada.. gülen yüzün solmasın..
    Diğer arkadaşları da tebrik ediyorum başarıları için..
    daha güzel organizasyonlara inşallah:)

  4. Geri bildirim: carte d’Or ve modada1kadın « Love and Smile

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

