Kaan’ın çiçeği



Kaan okulda benim için bu çiçeği yapmış. Okuldan döndüğünde sevinçle verdi bana ve verirken “bloğuna koymak istersen sana nasıl yaptığımı gösterebilirim” dedi. E tabii bu lafın üzerine bana “hadi göster ” demek düştü. Eline malzemelerini aldı ve başladı heyecanla anlatmaya , ben de bu aşamaları fotoğrafladım. Bu arada kullandığı malzeme kırtasiyelerde satılıyor. Bu malzemeyle geçen yıl Kaan’ın resim öğretmeni bir proje için isteyince tanıştım. Okulda “şönil” diyorlarmış, kırtasiyede “pipo temizleyicisi” olarak satılıyor. İçinde tel olan tüylü renkli çubuklar. Çalışılması çok eğlenceli, nasıl şekil verirsen öyle duran bir malzeme. Okulda kelebek, arı gibi kağıttan yaptıkları böceklerin antenini ya da ayaklarını yapmak için kullanıyorlar daha çok.

Kaan’ın çiçeği” üzerine 4 yorum

    • hoşgeldiniz boyalı eller 🙂 çocukların yaptığı herşey çok güzel değil mi, sadece desteklenmeleri ve takdir edilmeleri gerekiyor ki , minik eller işlemeye, pas tutmamış beyinler yaratmaya devam etsin.

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

