Küçük kızlar için pratik elbise

Hobi odama bir yenisini daha ekledim; Dikiş… Üniversite yıllarımda kendime ufak tefek birşeyler dikmişliğim vardır ama dikiş bildiğimi söyleyemem. Talya doğduğundan beri ona elbiseler dikme hevesim vardı fakat dikiş makinem yoktu. Geçtiğimiz hafta eşim bir akşam elinde dikiş makinesiyle geldi. Daha önce anneler gününde hediye istemediğimi söylediğim için, “anneler günü hediyesi değil” diyerek verdi makineyi. 🙂
Pazar günü makineyi ilk defa kullandım. Talya’ya, kuzeninin doğumgünü için bir elbise diktim.
Aslında tam bir dönüştürme projesi oldu. Talya’nın üzeri lekelenmiş beyaz bir tişörtünü, lekeleri kapatacak şekilde kurdelelerle süsledim. Daha önce Kaan’ın eskimemiş ama küçülmüş, rengini sevdiğim birkaç tişörtünü saklamıştım. Bu tişörtlerden birini, kollarının altından kestim ve süslediğim beyaz tişörte büzerek diktim. Beline de kalın bir kurdele ile kemer yaptım. Elbisenin altına giydireceğim kahverengi çorabın üzerindeki baklava dilimlerinde pembe çizgiler olduğu için uysun diye bir de pembe kelebek iliştirdim göğsüne.
Böylece makinemi ilk defa kullanmış kızıma da ilk defa bir elbise dikmiş oldum. Makinenin ipini takmakta zorlanmasam , yarım saatte bitirmiş olacaktım ama, dedim ya ilk deneme, masurayı takma, ipi takma biraz oyaladı beni, yine de doğumgününe yetişti elbise. Maalesef  Talya’yı elbisenin içinde fotoğraflayamadım, çünkü Talya ( daha önce de yazmıştım ) fotoğraf makinesini görünce hemen alıp kendisi kullanmak istiyor, yerlere düşürüyor, makineyi bozacak diye korkuyorum. 😦


Küçük kızlar için pratik elbise” üzerine 2 yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

