Çalışmaya başladım :)

Bir süredir ihmal ettim sevgili bloğumu…boş durmadım bu arada, bir sürü şeyler yaptım; örgü, dikiş, duvar boyama, mobilya yenileme,vb… fakat en önemlisi yeni bir iş başlangıcıydı yaptıklarımın. Her yeni başlangıç biraz sancılı oluyor. Gayret, emek, hırs ve azim gerekiyor. Yeni bir düzenin oturması zaman alıyor. En önemlisi de karar vermek ve eyleme geçmek, gerisi çorap söküğü gibi geliyor aslında. Bu telaşta yaptıklarımı fotoğraflayıp yazacak vaktim ve gücüm olamadı hak verirsiniz.
Bundan birkaç ay önce, sevgili kuzenim(dostum) Ülkü’ye artık iş aramaya başlamamın zamanı geldiğini söylediğimde, bana “sen işinden ayrıldıktan sonra yaptığın şeylerle kendini buldun, farkında değil misin, senin yerin burası…” diyerek, bana sahibi olduğu anaokulunun kapılarını ardına kadar açtı. Bana sadece yeni bir iş ortamı değil, yeni bir başlangıç ve bu başlangıç için gerekli olan cesareti verdi. Ve tabii ablalarım… beni en yakından gözlemleyen ve beni benden daha çok tanıyan ablalarım, canlarım…uzun süredir bana çocuklarla ve el becerilerimle ilgili bir iş yapmam gerektiğini tavsiye ediyorlardı…sonunda oldu ve kuzenimle birlikte çalışmaya başladım…Allah mahçup etmesin diliyorum, çıktığımız yolda, öncelikle her ikimiz için, sonra da ailelerimiz ve bizlere emanet edilen çocuklarımız için en yüksek hayırlar olsun, yolumuz açık olsun…
Heyecanımı paylaşan herkese şimdiden teşekkürler…

Sevgiyle

Çalışmaya başladım :)” üzerine 4 yorum

  1. Tebrik ederim Ulya, çok sevindim. İnsanın mutlu olduğu işte çalışması kadar güzel birşey yok. Eminim çok mutlu ve başarılı olacaksın. Darısı başıma diyeyim:)) sevgiler.

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

