Talya 2 yaşında…

Talyacığımın ilk yaşgünü için çok keyifli bir organizasyon yapamamıştım, bu nedenle 2.yaş gününde tüm aileyi biraraya toplayarak düzgün ve özenli bir kutlama yapmak istedim. Bütün bir yaz giriş yapamadığım için, zamanında yazamadım. Geç olsun güç olmasın diyerek bugün yazıyorum…
Hazırlıklarım;
*Pembe danino kutularından peçetelikler hazırladım. Çocuklarınız için hoş masalar kurmak isterseniz danino kutularından bir çok alternatif yapılabilir.
*Kızım aslan burcu olduğu için, aslan figürlü kurabiyeler hazırladım. Bu tarz süslü kurabiyeleri yapmak artık çok kolaylaştı, çünkü süsleme için kullanılan şeker hamurları artık renk renk satılıyor, bize sadece şekil vermek kalıyor. Bende beyaz ve pembe hamur vardı, bıyık ve gözler için kullandığım hamuru ise Kaan’cığım hazırladı. 🙂
*Çok kalabalık olacağımız için , ablamın oturduğu sitenin cafesi ile anlaştım.
*”Talya 2 yaşında” yazılı masa süsleri hazırladım.
*Giriş kapısına asmak için Talya’nın bir fotoğrafı ile Hoşgeldiniz yazısı hazırladım, fakat onu asacak çok uygun bir yer bulamadım.
*Kuzenim masa için pembecik , şeker ve kuruyemiş paketleriyle dolu bir süs getirdi. ( onca işinin arasında uğraşmış.. sağolsun)
*Talya’ya özel bir kıyafet alacak zamanım olmadığı için okuldaki bale tütülerinden birini giydirdim.(bu da kuzenimin fikriydi)
*Pasta yapmakla uğraşacak vaktim de olmadığı için Manolya pastanesinden sipariş verdik. Eşime teşekkürler…
*Talya’nın doğumunda hazırladığım hatıra defteri için, herkesten yazı yazmasını rica ettim.

Doğumgününe gelen tüm sevdiklerime, önce geldikleri için, sonra da zarif hediyeleri için çoook teşekkürler. Kaancığıma da yardımları için , ablama da fotoğraflar için teşekkürler.
Umarım Talya ve hepimiz için güzel bir anı olmuştur.

Talya 2 yaşında…” üzerine bir yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

