Hayal kuruyorum, öyleyse varım …

Bugünlerde aklımı dizginleyemiyorum, alıp başını gidiyor. Bahar sarhoşluğu mudur, nedir, gerekli gereksiz bir sürü hayal, düşünce beni benden alıyor, taaaa uzaklara bir yerlere götürüyor. Gittiğim o yerlerde öyle mutluyum ki.Neden bir yanım sürekli uçuşan düşüncelerimi derleyip toparlamaya çalışıyor?Neden eteklerimden tutup beni geri çekiyor?Neden ayaklarımı yere sağlam basmam gerektiğini söylüyor?
Biliyorum ki “zihin” bunu yapan. O kadar alışmış ki zihnim ömrümce tüm egemenliğin ve yönetimin onda olmasına;hislerim devreye girince bir diktatör edasıyla ortaya çıkıp asıp kesmeye başlıyor. Egom onun en iyi yardımcısı, sağ kolu,hasodabaşısı, kalem müdürü, herşeyi.İkisi bir olup duygularımı bastırmaya, dizginlemeye çalışıyorlar.
Ama nafile, duygularım çoktaaan üst benlikle buluşmuş ve hatta ortak benlikle. Artık onları tutmak ne mümkün. Arasıra yeniliyor gibi olsalar da, melekler yetişiyor yardıma; bir sohbet, bir mail, bir söz, bir kitap… önüme pencereler açılıyor, dev ekranlar…

Hayal ediyorum bugünlerde, dizginlenemeyecek kadar hızlı, unutulmayacak kadar derin ve kesin…
ve, şükrediyorum hayal edebildiğim için allah’a. şükrediyorum beni bu kadar sevdiği için..hayal

Hayal kuruyorum, öyleyse varım …” üzerine bir yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

