Bahar geldi, hoş geldi …

Ne güzel şey ilkbahar. Doğa canlıyor ve bizler de. Heryerde, herkeste bir hareket. Tıpkı bitkilerin çiçek açıp yenilenmesi gibi, insanlar da yenilik peşine düşmüş; kimi evinin onarım işlerini hızlandırıyor, kimi gardrobuna çeki düzen veriyor, kimi dış görünümünü yenilemek peşinde, kimi de içini ve ruhunu…
Ben de bu hareketten, bu canlılıktan nasibimi aldım. Uzun süredir ihmal ettiğim , kısa bir süre önce yeniden yazmaya başladığım bloğumun görüntüsünü yeniledim,bahar dallarıyla süsledim.
Aşağıdakiler de kamerama takılanlar.
Herkese canlı, hareketli, keyifli bir ilkbahar dilerim.
IMG_20130410_181046

IMG_20130410_180637

IMG_20130410_180649

IMG_20130410_181037

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

Bahar geldi, hoş geldi …” üzerine 4 yorum

  1. canım öncelikle blogumu ziyaret ve o güzel yorumların için ço teşekkür ederim günlerdir yaşadığımız sağlık problemleri ile enerjim moralim düşüktü gerçekten yorumların ilaç gibi geldi 🙂 ….bende postlarına şöyle bir baktım ve çok keyifli paylaşımlar olduğuna karar verdim ama geçiştirmek istemiyorum kendimi topladığımda itina ile tek tek okuyacağım mutlaka …sevgiler

    • 🙂 hoşgeldin. beninkisini kendime ayna yaratmak. senin bloğunda ki gibi harika şeyler olmayabilir .
      ama asl olan paylaşmak değil mi, bazen sadece bir çift tatlı söz moral veriyor insana, bazen bir fikir yol açıyor insana. sevgiler benden

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

