Yeni bisikletim :))

Babacığım, babacığım… seni çoooooook seviyorum… anneme haftlardır söylüyorum yeni , büyük ve pembe bir bisiklet istediğimi, ama beni dikkate almıyor, tamam sonra diyor geçiştiriyordu. Geçtiğimiz haftasonu , beni küçülen pepeli bisikletimde hız yapmaya çalışırken görünce, yeni bir bisiklete ihtiyacım olduğunu hemen anladın ve ertesi gün hemen yeni bisikletimi aldın. Çok sevindim, çooook,çoook…. :)))

Bisiklet almak için bizi götürdüğün o yer, neresiydi, Haşim İşcan geçidi mi… hayatımda bu kadar çok bisikleti bir arada görmedim ben… aman allahım hepsine ellemek, hepsine binmek istiyorum… içlerinden seçim yapmak ne kadar zor oldu. neyse ki sen varsın, Kaan var. Bana seçim yapmamda yardımcı oldunuz. Hello Kitty li bisikletim çoook güzel…

Ama havalar 2 gündür yağmurlu be babacığım, çıkamadım dışarı, evde sürmekle yetiniyorum şimdilik. Güneş bir çıksın, annem beni parka götürsün, di mi babacığım…

Teşekkür ederim babacığım, babam olduğun için teşekkür ederim…

SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERA

 

Yeni bisikletim :))” üzerine 4 yorum

  1. Hello kitty sever olarak çok beğendim 🙂
    Talyacığım ben de Kubilay a bisiklet alsam mı erken mi naapsam diye düşünüyorum bugünlerde…
    Güle güle bin küçük prenses 🙂

    • biraz beklesin kubilay,daha çok küçükbisiklet için, ben benim peppeli bisikletimi seve seve ona veririm. ama pembe…erkekler mavi sever, kızlar pembe…bilmiyorum mutlu olur mu?

      • kubilay’a eşyalarımı vermeyi çok seviyorum. şimdiden onun sayılır, bu yaz bisiklete iyi davranacağıma söz veriyorum. şimdilik biraz defne binsin de…

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

