Keçeden peri

Bu periyi Talya’nın kapısına asmak için yaptım.
Bir kağıda aklımdaki periyi çizerek başladım.
Sonra çizdiğim taslağı keserek kalıplar oluşturdum.
Keçeleri kesmek için bu kalıpları kullandım.
Daha sonra kestiğim keçeleri, önceden kestiğim sert bir kartona yapıştırdım.
Böyle ufak tefek şeyler yapmayı çok seviyorum 🙂

SANYO DIGITAL CAMERA

IMG_20130417_182821

Kopyası IMG_20130417_183318

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

Keçeden peri” üzerine 3 yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

