Tütü etek

Tütü etek

Bu aralar tütü dikmeye başladım. Tütü eteklere bayılıyorum. Dikmek de çok keyifli. Modeller tamamen benim düşüncelerim,bir yere bakarak yapmadım.
Bu fotoğraftaki ilk diktiğim. Talya bayıldı. Eteği giydiğinde sevincini izlemek doyumsuz bir keyif benim için. Şimdiden tütülerden hediye etmek istediği arkadaşlarının bir listesini çıkardı.:)
Kendimce diktiğim tütüler için bir marka ismi bile buldum; Peritalya… periler ülkesi.
Peritalya hikayelerini önümüzdeki günlerde paylaşmaya devam edeceğim.

Tütü etek” üzerine 4 yorum

  1. Geri bildirim: Tütü giyesim geldi :) | Love and Smile

  2. aslında biraz dikiş bilen biri için basit. astar olarak kullanacağım kumaşın enini, bel ölçüsünün en az 2,5 katı olacak şekilde hesaplıyorum. Uzunluğu ise diz ölçüsününün 1/3 ü kadar kısa olmalı. Kumaşı dikdörtgen şeklinde kesip, bir tarafını etek olacağı için bastırıyorum, diğer tarafını da lastik geçirebilmek için katlayarak bir kanal oluşturacak şekilde dikiyorum. tabii uzunluğu ayarlarken bu kanalın genişliğini de hesaba katmak gerekir. Daha sonra tülü, kanalın tam altından tersten büzürek dikiyorum.

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

