Tablo-Galata Kulesi

Bu tabloyu 2013 yazında yaptım. Talya’yı yarım gün anaokuluna götürmeye başlamıştım. Kaan da yaz okuluna gidiyordu ve benim evde tek başıma geçirebileceğim 2-3 saatim oluyordu. Yaklaşık 2 aylık bu dönemde, yapmak isteyip de yapamadığım pek çok şey yaptım. Biri de bu tablo. Fotoğraftan anlaşılmıyor tabii ama bu tablo kocaman; 120*82 cm. 

Küçücük balkonumda boyamak için verdiğim çaba görülmeye değerdi. Aslında tabloyu değil de, onu yaparken çekilmiş bir fotoğrafımı paylaşsam daha ilgi çekici olabilirdi. Çünkü balkonum da yaklaşık bu tablo kadardı 🙂

Tabii bende , her işte olduğu gibi resim yapma konusunda da çabucak bitsin , ortalığı toplayayım, dağınık durmasın mantığı olduğu için, 3-4 saatte bitirdim bu tabloyu. Biraz sabah, biraz da akşam çalıştım. Akşam benimle birlikte Kaan (11) da bir galata kulesi yaptı yağlı boyadan ki benimkinden çok daha güzel oldu. Aşağıdaki tek olan da onun ki.Görsel

Görsel

Tablo-Galata Kulesi” üzerine 2 yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

