ZIP ZIP TRAMBOLİN

trambolin

İnanamıyorum… annem Kaan ve benim için eve trambolin aldı. Söylediğine göre yataklarda ve koltuklarda zıplamamızı istemiyormuş artık. Oysa ki biz çok eğleniyorduk. ama şimdi… bu daha da eğlenceli. Hiç inmek istemiyorum üstünden, yorulmuyorum da, sürekli zıplıyorum. Yeni hareketler keşfettim; tek ayakta zıplama, yürüyor gibi zıplama, şarkı söyleyerek zıplama, televizyon izlerken zıplama,vb…
Bu yeni hareketlerimi anneme gösterdiğimde yüzündeki ifadeyi izlemeye bayılıyorum;çok korkuyor 🙂

ZIP ZIP TRAMBOLİN” üzerine 4 yorum

    • evet insan mutlu oluyor gerçekten. 🙂 gelsene, denesene … ben sana daha ne oyuncaklar çıkarırım sen gel de, mamalar da yaparım 🙂
      eşimin söylediğine göre jokerde 35 TL ya varmış. bir bak istersen.

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

