Kuaförcülük

Pazar sabahı annem ateşlendiği için yataktan biraz geç kalktı. Ben de odamda kendi kendime oynamaya karar verdim. Aklıma kuaförcülük oynamak geldi. Bebeğimin saçlarını kestim. Yeni saç modeli nasıl olmuş?
Abim bir daha bebeğimin saçının asla eskisi gibi olmayacağını söyledi 😦 bebeklerin saçı uzamazmış.
Annem bebeğimin saçlarını odamda yerde, masada ve koltukta görünce dehşete kapıldı. Kendi oyuncağıma zarar verdiğim için çok kızmadığını, ama eğer masa örtüsü, perde gibi evimizle ilgili şeyleri kesersem, ya da kendi saçımı kesersem çok kızacağını söyledi. Nereden çıkarıyor bunları? sorduğumda çocukluğumda ben de yapardım, armut dibine düşer demesin mi? 🙂 🙂 komiksin anne ! SANYO DIGITAL CAMERA

Kuaförcülük” üzerine 3 yorum

  1. Talyaaaaaaaaaaaa seni çılgın..ben d ekeserdim bebeklerimin saçını..ama kahkül yapardım sen bayağı çılgın bir model yapmışın :)))
    bu arada anneciğine geçmiş olsun…

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

