Eskimiş hırkaya yeni şekil…

SANYO DIGITAL CAMERA

Bu yazlık merserize hırkamı “fi” tarihinde Herry’den almıştım. Leke olmuş ve küçülmüş, kısa geliyordu.
( evet hala büyüyorum 😉 ) Birden dönüştürmek aklıma geldi. Evde aynı renkten şifonumsu kumaşım vardı. Kestim, diktim. Doğrusu dikerken biraz zorlandım. Çünkü hırka dikerken lastik gibi esniyor, diğer kumaş büzülüyor… iki kumaş da nazlı olunca çok kolay olmadı. Dikişi gösteren ütü der annem hep, dikiş bittikten sonra bir güzel ütüledim. Ve işte bu hale geldi.
SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

Eskimiş hırkaya yeni şekil…” üzerine bir yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

