Yaz geldi , buzdolabında savaşlar başladı…

karpuz

Evet, seviyorum karpuz yemeyi…hatta en sevdiğim meyvelerin başında geliyor. Kavuna da bayılırım.
Ama geriliyorum karpuz mevsimi gelince. Karpuz çok şımarık; buzdolabında kocaman bir yer ayırmamı istiyor kendine. Bir değil , iki karpuz oluyor bazen, yetmezmiş gibi bir de kavun. İlla buzdolabında duracaklar, soğuk soğuk .
Karpuzla kavunun yer kapma mücadelesi bir yana, bir de su şişeleri var. Soğuk su içilecek tabii, şişenin biri boşalsın, biri dolsun…
Evet, benim de yapmayı sevmediğim işler var mutfakta, napalım herşeyi severek yapacak değilim değil mi.
1- Karpuz kesmek ( neredeyse nefret ediyorum)
2- Sürahi veya şişeye su doldurmak
3- Bulaşık makinesini boşaltmak
4- Maydanoz ve dereotu ayıklamak
5- Ispanak ve semizotu başta olmak üzere, yeşillik yıkamak
6- Pilav ısıtmak ( kesinlikle beceremiyorum kalan pilavı ısıtmayı)

Yaz geldi , buzdolabında savaşlar başladı…” üzerine 3 yorum

  1. Karpuz kesmemi eşim beğenmeyip dalga geçiyor hep o kesmek istiyor 🙂 e ben de buyrun ni dimek diyorum 🙂
    semizotu ıspanak yıkamak ııyy aynen hiç sevmiyorum
    şükür arada bulaşık makinesinide eşim boşaltıyor ohhh şükür onu da sevmiyom çünkü senin gibi.
    benim ennnnnn sevmediğim kirlenmiş ocak silmek …..off

  2. arada tatlı cadı olabilsek keşke şöyle burun oynatsak hop olsa değil mi
    eğer maydanoz ve dereotunu büyük parçalar halinde kullanmam gerekmiyorsa ben robottan geçiriyorum. Salatada kullanacaksam hatta limon suyu, zeytinyağı,sirke tüm küçük otlar nane maydanoz, semizotu at robota harika bir sos oluyor. Bulaşık makinesini ekonomik modda tıklım tıklım dolmadan çalıştırıyorum. daha az eşya daha çabuk yerleşiyor. Bunalmadan bitiyor. Pilav içinse komik bir çözümüm var, pilavın arta kalanını özellikle tereyağlı pişirdiysem borcama alıyorum, öyle kaldırıyorum ve fırınlıyorum, ısıtmıyorum.

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

