Enginar Dolması

Uzun zamandır enginarı yapraklarıyla pişirip, yapraklarının tadına bakmayı istiyordum. Nihayet deneme fırsatım oldu, beğeneceğimi biliyordum, ama bu kadarını da tahmin etmiyordum. Yaprakların ucunda bol bol enginar var, minik minik koparıp yemek hem çok eğlenceli, hem de gerçekten çok doyurucu. Pişirdiğim gün televizyonun karşısında bir kocaman kase yaprağı yedim…
Yapımı ise hiç zor değilmiş. Soyulmamış enginarın, yapraklarının sivri kısımlarını mutfak makası yardımı ile keserek düzleştirdim. İçini temizlemeden az suda haşladım. Haşlanan enginarların ortasındaki yenmeyen tüylü kısmı bir çorba kaşığı ile kolayca sıyırdım. Enginarlar haşlanırken hazırladığım dolma içini de ortasına yerleştirdim. Hepsi bu kadar. Dolma içi ve enginarın lezzet olarak uyumu ise mükemmel. En yakın zamanda enginarlı pilav deneyeceğim. Denemediyseniz mutlaka deneyin.
HPIM2333

Enginar Dolması” üzerine 2 yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

