Küçük Ayakkabılar

Malum kadınların büyük çoğunluğu ayakkabılara bayılır. Ama ben Talya’cığım sayesinde küçük kızların tıpkı bizler gibi ayakkabı düşkünü olduklarını öğrendim. Talya’nın birkaç ayakkabı ve terliğini fotoğraflamadan edemedim.

Bu ev ayakkabısını ben de çok seviyorum, üstelik çok da kullanışlı.

DSCF0005

DSCF0006-001Bu yaz en çok giydiği terlik, fotoğraftan da anlaşılacağı üzere bayağı eskidi.

 

DSCF0007-001Bu terliği mayosu ile birlikte takım olarak almıştım Mars&Spencer’dan, çok da pahalı değildi.  Mayoyu çok giydi ama, terliğin kaplerini dikmek için kullandıkları ip ilk giydiğinde Talya’nın ayağını kesti. Sonrasında hemen törpüyle kesen yerini düzettim ama yeniden giymesi için Talya’yı ikna etmem uzun zaman aldı ve terlik neredeyse hiç kullanılmadı, ne yazık 😦

DSCF0008-001

Bu sandaleti anneannesi ile teyzesi almışlar Mothercare’den Talya’ya, çoook beğendi. Bu yaz bunu da çok giydi. 🙂

DSCF0011-001

Bu babetleri Pendik pazarında dolaşırken bulmuştuk Talya ile. Talya parlak ayakkabılara bayılıyor. Çok severek giydi bu babetleri de .  🙂

DSCF0012-001

Bu çok şeker havuz terliğini arkadaşım vermişti. Çok sevdik ama maalesef acıttığı için hiç giyemedi Talya. Fakat yine onun verdiği bir babet ve bir spor ayakkabısını o kadar çok giydi ki , fotoğraflanacak halleri kalamadığı için koyamıyorum buraya. 🙂

DSCF0015-001

Bu kırmızı babetleri ise H&M’den geçen hafta aldık. Ben her ne kadar almak istemesem de Talya’ya saygımdan aldım. Aslında niyetim okulda giyebileceği rahat bir spor ayakkabısı almaktı, bunlar fazladan oldu. Fakat o gün bugündür başka ayakkabı giymiyor. E her ortamda giyince de şimdiden ucu eskidi. Neyse ki fotoğrafı aldığımızda çekmişim.

 

Küçük Ayakkabılar” üzerine bir yorum

  1. Ne güzel Talya büyüdüğünde anı olur bu resimler. çok iyi yapmışsın..Kubinin birçok şeyini fotoğraflıyorum çünkü eşya saklamayı pek sevmiyorum birkaç özel şey dışında..
    bu arada en çok kalplileri sevdim tabi ki 🙂

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

