PRENSES OLDUM :)

Çok seviyorum prenses elbiselerini. Ailemle gezinirken bir etkinlik gördük. Benim gibi küçük kızlara prenses elbisesi giydirip fotoğraflarını çekiyorlardı. Ben de giymek istedim. Önce hangi prenses olmak istediğimi sordular. Ben kıyafetlere baktım ve tabii ki pembe olanı seçtim. Hangi prenses olduğumu bilmiyorum. Adı çok mu önemli?
Sonra uzunca bir sıraya girdik. Bekledik bekledik ve sıra bize geldiğinde annemle birlikte platforma çıktık. Önce elbiseyi giydirdiler. Sonra da bir abla beni çok sevimli bir makyaj masasına oturtup, bana makyaj yaptı, saçlarımı taradı, kolye taktı… Demek prenses olmak böyle birşeymiş. Çok sevindim çünkü evde anneme defalarca söylememe rağmen, hiç benim gözüme , kendi gözüne sürdüğü göz ojesinden (!) sürmüyor. Bak abla sürdü işte, ohhh 🙂
Sonra da fotoğraf çekimi için, çok tatlı bir başka abla beni prensesler gibi elimden tutarak bir kapının önüne götürdü ve bir abi de fotoğraflarımı çekti. Bütün bunlar olurken Kaan ve babam biraz sıkıldılar tabii.. Ama ben çooooook mutlu oldum 🙂
Size bir şey söyleyeyim mi, galiba annem de en az benim kadar eğlendi ve mutlu oldu. Gözlerinde görebiliyorum.
Fotoğraflar aşağıda, görüşmek üzere…
imza: Talya
penses haz1

prenses haz2

prenses

Tarih : 2013 mayıs
Mekan : Ataşehir Brandium

PRENSES OLDUM :)” üzerine bir yorum

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

