Gerçenten Yaşıyor musun? Aret Vartanyan

images
Aret Vartanyan’ı mutlaka duymuşunuzdur. Son kitabı “Gerçekten Yaşıyor musun?” ile tanıştım ben onunla. Doğrusu tanıştığıma da çok memnunum.
Okurken, bu kitapta büyülü bir şey var diye düşünmekten alıkoyamadım kendimi. Sayfalar ilerledikçe fark ettim ki, beni ve tahmin ediyorum bütün ince ruhları etkileyen, kitabın dili. Sanki kitap okuyor gibi değil de, bir dostla sohbet ediyor gibi hissediyorsunuz. Yaz gecelerinde arkadaş oldu bana. “Temel açlığımız: sevgi” diyor yazar, ve bu kitabı okuyan herkese gerçekten sevildiğini hissettiyor.
Verdiği mesajlar , pek çok kitapta uzun uzun anlatılanlardan çok farklı değil. Ama o bütün bu mesajları olabildiğince sade ve karmaşık olmayan bir şekilde vermeyi başarmış.
Bu kitap çok romantik, sempatik, dost, kadınsı, insancıl, mantıklı, duygusal… bu kitap bir çeşit duygu alışverişi, enerji akışı…
Müzikte “easy listening” diye bir tabir vardır, kitaplar için de böyle bir niteleme varsa, “Gerçekten Yaşıyor musun” gerçek bir “easy reading” bence.
Aret Vartanyan’ı facebookdan takip ediyorum. İmza günlerinde okurlarıyla çektirdiği fotoğrafları paylaşıyor. İçim ısınıyor o fotoğrafları gördükçe. O kadar sıcak kucaklaşmalar ve gülüşlerle dolu ki fotoğraflar… Ne kadar açmışım bu tarz karelere onu fark ettim.Bir iki fotoğraf paylaşmak isterdim ama izni olmadan yapamam.En iyisi siz kitabı alıp okumasanız da, mutlaka Facebooktan takip edin .
Sevgiyle

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

