Çılgın Hırsız (Despicable me )

Bayram tatilinde Kaan ve Talya’yı uzun süredir 4 gözle bekledikleri çılgın hırsız 2 filmine götürdüm. Çok eğleniyorlar bu film serisini izlerken. 🙂
Evde çılgın hırsızla ilgili ( İpad oyunundan başka ) ne yapabiliriz diye düşünürken aklıma , sakladığımız mini bir şampuan kutusunu “minyon”a çevirmek geldi. Siz de yapmak isterseniz;

– plastik yüzeyin rahat boyanması için öncelikle, yarım ölçü tutkal ve yarım ölçü su ile bir karışım hazırlamanız gerekiyor.

-Keseceğiniz gazete kağıtlarını hazırladığınız karışımla kutunun üzerine yapıştırarak kaplıyorsunuz.

-İyice kuruduktan sonra bir kat beyaz boya , o da kuruduktan sonra istediğiniz gibi boyayın. Ben klasik suluboya ile boyadım. Akrilik boya olsa belki gazete ile kaplamaya da gerek kalmaz.

Pictures

 
Hareketli gözleri de yapıştırınca, sevimli bir Minyon oluverdi.
IMG_0653

Bu aşağıdakileri de, dondurma çubuklarından yaptım. Arkasına ataç yapıştırıp kitap ayracı olarak kullanacaktık ki, Talya bu üç arkadaşı konuşturmaya başladı ve hepsi oyuncak bebeklerin arasına karıştı. 🙂 ne mutlu bana.

IMG_0657

IMG_0658

Çılgın Hırsız (Despicable me )” üzerine 2 yorum

  1. Uzun bir süreden sonra merhaba! Biz de eşimle birer minyon hastasıyız. Bayramda uzun süredir beklediğimiz ikinci filmi biz de izledik. Agnes de minyonlar da yine süperdiler. Benim de şu an masamda kağıttan yapılmış bir minyon var 🙂

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

