Duvar Dekorasyonu

Fotoğrafları arşivlerken buldum bu fotoğrafları. 2 yıl önce kuzenimin anaokulunun iç duvarları için yaptığım süslemeler. Gökkuşağı, uçan balon ve bulutladanr oluşuyor. Fotoğraflar maalesef çok kötü, cep telefonuyla çekilmiş.
Yine de paylaşmak istedim, çocuğunuzun odasının duvarını renklendirmek için bir fikir verebilir.

Kapı süsünü strafordan yaptım. Straforu kalınca yay gibi kesip boyadım. Straforlar yapı marketlerde plakalar halinde kalitesine göre 2-5 TL arası satılıyor.
IMGP4832

Kare şeklindeki bir abajuru, mavi grafon kağıdı ile kaplayıp, dört köşesine strafordan yaptığım gökkuşaklarını yapıştırdım.

IMGP4835

IMGP4836

Uçan balonu artık kumaşlardan dikerek yaptım. Sepeti, marketlerde satılan plastik dolap içi veya halı kaydırmazı olarak kullanılan malzemeden kestim. Halat görünümlü kalın iplerle de balona yapıştırdım.

IMGP4838

IMGP4842

Bulutlar da mavi izolasyon malzemesi. Yine yapı marketlerde kolayca bulabilirsiniz, plakalar halinde adet olarak satılıyor. Biraz daha canlı bir görüntü olması için, koyu mavi kartondan kestiğim bulutlarla birlikte yapıştırdık duvara.

IMGP4845

Bulutun içine çocuğunuzun bir kaç fotoğrafını yapıştırmaya ne dersiniz?

IMGP4853

 

IMGP4856

Bu minik uçan balonlar ise küçük plastik toplardan. Sepetleri de kaydırmaz malzemeyle kaplanmış danino kutuları.

IMGP4897

Keşke daha güzel fotoğraflar olsaymış 😦

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

