YILBAŞI TÜTÜLERİ

Bu aralar heyecanım büyük…Yine duramadım, kendime iş yarattım. Aralık ayı başında iki okul kermesinde, Peritalya markalı tütülerimi satmaya çalışacağım. Bunun için yoğun bir hazırlık içindeyim. Çok keyifli bir hazırlık dönemi, ama her zamanlı işte olduğu gibi, yetişecek mi yetişmeyecek mi stresim var…
Hazırladığım tütü takımlarını peritalyada yayınladım, burada da duyurmak istedim. Kız çocukları için çok güzel ve özel bir hediye alternatifi olduğunu düşünüyorum. Beğenirseniz, siz de arkadaşlarınızla paylaşırsanız çok sevinirim. Siparişleri Peritalya üzerinden alıyorum.

Sevgiyle
tütü fotoğrafları1

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

