yılbaşı hazırlıkları

Peritalya o kadar çok vaktimi alıyor ki bu ara, bloğumu yine ihmal ettim. Hiç de iyi bir blogger değilim, biliyorum 😦 değil bloğuma bişeyler yazmak, çok sevdiğim blogları bile okuyamıyorum bu ara. Ama Peritalya çok iyi gidiyor, o nedenle mutluyum, yılbaşı koleksiyonu çok beğenildi, yeni müşterilerim oldu, yeni insanlarla tanıştım…ne güzel atasözlerimiz var böyle durumlar için değil mi? mesela; “işleyen demir ışıldar”, “harekette bereket vardır” gibi..
tabii bir de “boş durma boşa çalış” var ki, şu an bana daha yakın geliyor :))

Talya’ya okulunda yılbaşı partisi yapmaya karar vermiştim, yaz doğumlu olduğu için okulda doğumgününü kutlama fırsatı olmuyor.Hep arkadaşlarımın olluyor, benimki ne zaman olacak diye sorunca, yılbaşını bahane edelim dedim. Hazırlığımızı yaptık fakat Talyacığım hastalanınca partisi de yapılamadı tabii.
Talya için parti yapınca , Kaan için de yapmak gerekti , ve Kaan arkadaşlarını geçtiğimiz cumartesi evde topladı.
Kendi tasarladığı yılbaşı ağacı şeklinde bir pasta yaptım. ve minik minik diğer şeyler…
Pastayı süslemek için kullandığım şeker hamuruyla problem yaşadım. Pastayı bir gün önceden hazırladım, dolaba koydum. Sonradan hatırladım ki şeker hamuru dolaba konmamalı. Ama pasta konmalı… ikilem. Keşke süslemesini parti günü yapsaymışım, bir gecede bütün kaplama pastadan kayıp düşmüş ve pastanın formu bozulmuş. Sabah yeniden toparlamak gerekti…
işte partilerden birkaç kare;
IMG_3624

IMG_3625

IMG_3627

IMG_3629IMG_3631

IMG_3632

IMG_3637IMG_3641

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

