Tavsiye Evi’nde Hande Kazanova ile sohbet

Dün çok keyifli bir etkinlikteydim. Bostancı’daki Tavsiye Evinde, Hande Kazanova ile 2014’te buçları nelerin beklediğini konuştuk. 2 saat süren sohbet boyunca Hande Hanım, bizlerle burçlarla ilgili bir sürü bilgi paylaştı. Bazen öyle şeyler söyledi ki, hayretler içinde kaldım tutarlılıklar karşısında. Astroloji bilimi, doğru yaklaşılırsa gerçekten önemli ipuçları veriyor insan hayatıyla ilgili. Fakat elbette, herkesin kendi gelişim yolu var, ve her yol biraz farklılıklar gösterebiliyor. Fakat özünde insanoğlunun temel sıkıntıları birbirine benziyor ve hatta aynı aslında. Bunların burçlara göre sınıflandırılması asıl beni şaşırtan. Özetle çok yararlandım bu hoş sohbetten.
Tavsiye evindeki çalışanlar güler yüzlü ve çok samimilerdi. İlk defa gitmiş olmama rağmen, sanki bir arkadaşımın evine gitmiş gibi hissettim. Hazırlıklar ise çok güzeldi. Diyette olduğum için ikramlardan çok yiyemedim, fakat görüntüleri ve sunumları harikaydı. Fotoğraflamamış olmam büyük ayıp tabii…
Sohbet sonrasında Hande Hanım’ın “Çocuğunuzla Yıldızınız Barışsın” kitabı hediye edildi. Ben henüz okuyamadım, fakat orada bulunan meleklerden bazıları kitabı okuduklarını ve çok etkilendiklerini söylediler. Hatta biri, her doğum yapan arkadaşına hediye ediyormuş. Okuduktan sonra ayrıca yazarım yine.
IMG_3700

IMG_3702

IMG_3704

IMG_20131226_160645

IMG_20131226_160315

Tavsiye Evi’nde Hande Kazanova ile sohbet” üzerine 4 yorum

  1. () ”’*()
    (….’o’.)
    Hmm…..

    () “‘* ()
    (.’o’….)
    Nerdesin?

    ()*”’ ()
    (……..)
    Nerde?

    () ””*()
    (.’o-…).”)
    Oo!Burdasın işte..!

    Mutlu bir yeni yıl
    Dilemek için gelmiştim!
    Yeni yılın kutlu olsun!

Bu yazıma yorum yazmak ister misin?

